luni, 23 februarie 2009

Maserati Quattroporte rămâne în garajul organizatorilor turneului de golf de la Breaza

12.700 la 1 este raportul şanselor ca un jucător de golf să trimită mingea în gaură din prima, situaţie în care ar putea câştiga la Maserati Golf Cup o limuzină de 120.000 de euro
Maserati Quattroporte rămâne în garajul organizatorilor turneului de golf de la Breaza

Marele premiu al turneului Maserati Golf Cup, un Maserati Quattroporte, nu a fost câştigat nici de data aceasta, participanţii din cadrul competiţiei ratând lovitura “hole in one” care i-ar fi putut pune în posesia automobilului. Luxoasa maşină de 120.000 de euro ar fi putut încăpea pe mâinile celui care ar fi reuşit să plaseze din prima mingea în gaura celui mai lung teren al complexului Lac de Verde, de la Breaza, care are 120 de metri. Organizatorii nu au avut însă mari emoţii, în primul rând fiindcă automobilul era asigurat special pentru această posibilitate, în al doilea rând pentru că o astfel de lovitură nu a mai fost reuşită în România de ani de zile.

De altfel, un studiu realizat special pentru acest procedeu a arătat că un jucător mediu de golf are şanse de 12.700 la 1 de a-şi asigura un “hole in one”. De aceeaşi părere era şi unul dintre instructorii de golf de la Breaza, şi unul dintre puţinii jucători profesionişti români, Gabriel Tudor. “Hole in one este o lovitură norocoasă, chiar şi pentru un jucător profesionist. De altfel, nimeni nu ţinteşte gaura atunci când dă prima lovitură, scopul este ca mingea să cadă pe suprafaţa din apropierea găurii, pe care o numim green. Hole in one este doar o întâmplare”.

La Maserati Golf Cup au participat obişnuiţii competiţiilor de golf de pe la noi, Viorel Cataramă, Dinu Pescariu, Sorin Dănescu (Viţa de vie), Mru Patel (câştigătorul ediţiei de anul trecut), dar şi jucători aproape începători, care i-au iritat la un moment dat pe “veterani”. Pentru că o echipă nu putea avansa pe alt teren până când acesta era eliberat de echipa din faţa lor, “veteranii” s-au văzut puşi în situaţia de a aştepta zeci de minute în plus
faţă de cât ar fi fost dispuşi. Viorel Cataramă era cel mai supărat dintre toţi, avansând ideea unuia dintre arbitri să mai umble la “descalificări”.

Dacă automobilul de lux nu a fost adjudecat, celelalte premii (în bani
sau în excursii la fabricile Maserati) au fost acordate la finalul zilei jucătorilor Liviu Sfrija, Octavian Hoandră şi Bruno Negoiţă. Un premiu special a fost acordat şi celui care s-a apropiat cel mai mult de gaură din prima lovitură, Yang Seung Gwan