duminică, 16 august 2009

Principele Radu: Am fost blocat sistematic de la orice aparitie la televiziune, radio sau in ziarele bucurestene

Principele Radu Duda scrie in cea mai recenta postare pe blogul personal ca din momentul in care si-a anuntat candidatura la presedintia tarii, mass-media a inceput sa ii blocheze ''sistematic'' aparitiile atat la ''televiziune si radio'' dar si accesul ''in ziarele bucurestene''.
''In ultimele 50 de zile am fost blocat sistematic de la orice aparitie la televiziune, radio sau in ziarele bucurestene. Si aceasta pentru ca puterea politica, cea mediatica si cea a banilor
sunt atat de ingemanate si atat de proteice incat nu se mai pot deosebi nici ele insele, una de alta'', scrie principele Radu Duda.
Raspunzand unui cititor care il intreba de ce nu coalizeaza intelectualitatea sa discute anumite teme sociale politice si economice, principele Radu a acuzat '' intelectualitatea romaneasca'' de subjugare ''politica, economica si psihologica''.
''Intelectualitatea romaneasca, in partea ei fashionable, adica celebra, este atat de subjugata politic, economic sau psihologic, incat nu este libera sa priveasca in fata evidenta. (...) Subjugarea politica poate sa insemne fie obsesia doctrinara, fie subjugarea prin apartenenta la un grup de interese. Subjugarea psihologica inseamna santajarea cu ceva din trecutul persoanei, care se poate face in mod institutional sau privat'', a raspuns principele Radu.
Pentru a-si putea face transmis si auzit mesajul, principele Radu a anuntat demararea unui amplu proiect de deplasare in tara, in mijlocul comunitatilor mici, pentru acesta vara intitulat: "Caravanele".
''In cele 80 de zile de la anuntarea candidaturii, am facut exact ceea ce un candidat la Presedintia Romaniei, responsabil si generos, trebuia sa faca: am vizitat Valea Jiului, am fost in secuime, am vizitat romanii din Italia si Spania, m-am intalnit cu importanti sefi de Stat ai Europei, am intalnit basarabeni, am facut declaratii pe teme de economie
si agricultura, am vizitat zeci de orase romanesti, vorbind oamenilor despre nevoia de a deosebi performanta politica de cea statala nimic din toate aceastea nu a putut ajunge in mass-media bucuresteana. Nicaieri, in nici o zi, cu nici un prilej.
Din aceste motive, am decis ca urmatoarele opt saptamani sa le petrec in mijlocul comunitatilor mici din Romania. Astfel, mesajul meu va ajunge direct
la romani, adica acolo unde are o sansa reala de a fi inteles. Acolo unde, de fapt, este asteptat'', a incheiat principele Radu Duda.